carolina

Hörru alla jävla bloggFANS <3

hoppas ni älskar min blogg för de gör fan jag ! ;o

Idag så såg men den störiga carolina gynniNG lindvallens jävla backefan! Äre nån jävla pajjas som tycker att gynning är en bra kändis? 

Men iallafall, till saken. Jag gick och prata lite skit med henne och berätta hur jävla dålig hon är. Efter ett tag så frågade hon om jag och hon skulle ta en fika.
Så jag har fikat med carolina gynning!!!!!!!!!!!!! hon är riktigt jävla störig men jag har iallafall fikat med henne och det är nå jävla pimp, ELLER HUR?!
MIN BÄSTA VÄN <33333333


En bild på Carolina gynning i backen !

DAGENS OUTFIT :

Ett svart gucci underställ med vita ränder. Det är skit skönt och kan köpas av mig, alltså ni får köpa mina gamla!

Passar bra när man ska fika med carolina gynning !






HÅLLKÄFTEN


chacha mina fans ! hoppas vi syns i morgon.

pusspuss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

carolina gynning är bäsT!!

2009-12-06 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0