Kallt vatten

ChaCha bloggen, tommiboii här!


Ja jag hatar folk som inte kan duscha.  
 Är i sälen och delar stuga med fyra jävla tards. Efter en lång jävla jobbig dag med fyra jävla jobbiga personer så längtade man efter en skön jävla VARM jävla dusch.
    Jag är på väg till den sköna duschen men de ena tardet springer och låser dörren framför mig. Jag tänker väl att jag kan duscha senare. Men wiops så får jag dusscha sist på nåt jävla konstigt sätt. Dagens höjdpunkt börjar närma sig och jag börjar förbereda mig för duschen.
   Går in och sätter på duschFAN. Väntar ett tag men de kommer ju inge jävla fittigt varmvatten. De fyra jävla tardsen har använt allt jävla varmvatten.

FÖRIHELVETE   hela min jävla dag är förstörd, är det någon som kan komma på en bra hämnd mot idioterna?

Dagens outfit:


 vita dolce&gabbana strumpor med en vit armani skjorta och hugobossbyxor. Allt är inköpt på Lindex. Rekommenderar outfiten för personer som vill vara lite finare men endå ha komfortabla kläder!
outfiten för idag, o



De var allt för stunden men kommer uppdatera så snart som möjligt


CHACHA


Kommentarer
Postat av: lovisa

åhh vilken bra blogg! älskar dina outfit bilder :D:D GGOOOO TOMPI!!

2009-12-05 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0